INFORMACIJA PERSIRGUSIEMS COVID-19 IR NORINTIEMS ATVYKTI Į SANATORIJĄ REABILITACIJAI

red cord mazas

Norėdami atvykti į sanatoriją, pirmiausia kreipkitės į savo šeimos gydytoją arba jus tuo metu gydantį gydytoją. Teritorinių ligonių kasų (TLK) apmokama reabilitacija gali būti skiriama VISIEMS, persirgusiems sunkia arba vidutinio sunkumo COVID-19 viruso forma:

• Pacientams, kuriems COVID-19 liga komplikavosi pneumonija su liekamaisiais ligos požymiais (varginantis dusulys, nuovargis, silpnumas, skausminis sindromas ir kt. simptomai), bet ne vėliau kaip po 3 mėnesių nuo paciento išrašymo iš aktyviojo gydymo stacionarinės įstaigos po COVID-19 ligos gydymo.
  • Pokovidinis sindromas su liekamaisiais simptomais (dusulys, silpnumas, nuovargis), bet ne vėliau kaip po 3 mėnesių nuo paciento išrašymo iš aktyviojo gydymo stacionarinės įstaigos po COVID-19 ligos gydymo.
  • jeigu TLK apmokama reabilitacija jums nėra skiriama, šeimos gydytojas parašys jums siuntimą į sanatoriją (f 0/27a).*
  • Sanatorinio-gydymo reabilitacijos paslaugas apmokėsite savomis lėšomis.

* Esant judėjimo ribojimui tarp savivaldybių, su šiuo siuntimu jūs galėsite patekti į kitą savivaldybę, kurioje negyvenate – jums reikės pateikti siuntimą patikros punkte policijos pareigūnui. Šis siuntimas nėra TLK siuntimas – sanatorinį gydymą- reabilitaciją po COVID-19 viruso apmokėsite savomis lėšomis.

MEDICININĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ TEIKIMO PO PERSIRGTOS COVID-19 LIGOS INDIKACIJŲ SĄRAŠAS

Diagnozė Biosocialinių funkcijų sutrikimo laipsnis ir (arba) būklės sunkumas Trukmė dienomis Profilis
Stacionarinė reabilitacija (Reabilitacija II)
U07.4 Būklė po COVID-19 ligos Pacientams, kuriems COVID-19 liga komplikavosi pneumonija su liekamaisiais ligos požymiais (varginantis dusulys, nuovargis, silpnumas, skausminis sindromas ir kt. simptomai), bet ne vėliau kaip po 3 mėnesių nuo paciento išrašymo iš aktyviojo gydymo stacionarinės įstaigos po COVID-19 ligos gydymo 20 d. Nervų sistemos ligų,