ASOCIACIJOS SAUGOS IR SVEIKATOS PROTOKOLAS

Šis protokolas apibūdina specifinius procesus ir priemones, kurie yra sukurti tam, kad klientai lankydamiesi asociacijos narių objektuose jaustųsi užtikrintai ir saugiai. Kiekviena įstaiga turi  savo vidinius sveikatos ir saugos protokolus.

Asociacijos nariai įsipareigoja užtikrinti švarią ir saugią aplinką pagal “Nacionalinės sanatorijų ir reabilitacijos įstaigų”  sveikatos ir saugos protokolą:

• Objektuose laikytis saugaus fizinio atstumo tarp svečių ir darbuotojų pagal Sveikatos apsaugos ministerijos nustatytas taisykles ir rekomendacijas; Pagrindinė COVID-19 infekcijos prevecija yra socialinis atstumas, todėl reabilitacijos pobūdis ir jos priemonės turi atitinkamai būti pritaikytos.
  • Valymo ir dezinfekavimo svarba. Naudojamos tik sertifikuotos priemonės prevencijai prieš COVID 19.  Svečių/darbuotojų saugumui kas dvi valandas vykdome „labiausiai liečiamų paviršių” dezinfekciją. Klientų patogumui turime dezinfekavimo priemones ir rekomendacijas kiekvienoje sveikatinimo įstaigos zonoje. Prie kiekvieno įėjimo, registratūros ir bendro naudojimo patalpų sudaroma galimybė svečiams dezinfekuotis rankas (pateikiamas dezinfekcinis skystis)
  • Atidžiai vertiname darbuotojų riziką: matuojame temperatūrą, stebime jų sveikatą;
  • Taikome socialinio atsiribojimo priemones: baldai, kėdės, staliukai išdėstyti objektuose saugiu atstumu;
  • Maitindami svečius bei teikdami maistą ir gėrimus, laikomės griežtų saugos procedūrų;
  • Baseinų ir pirčių zonos: pirtyse ir baseine užtikriname, kad laikomasi saugaus atstumo tarp klientų, vėdinamos patalpos, klientų patogumui turime dezinfekavimo priemones ir rekomendacijas kiekvienoje vandens zonoje.
  • Procedūrų kabinetai:  dezinfekavimą ir vėdinimą atliekame po kiekvieno kliento. Kiekviename procedūrų kambaryje yra rankų dezinfekavimo priemonės, užtikrinami atstumai laukimo ir poilsio zonose.
  • Visi nariai yra ASPĮ įstaigos, kurios veiklą vykdo remaintis LR sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo, kitų įstatymų ir sveikatos apsaugos ministro įsakymų, reglamentuojančių paslaugų teikimą, reikalavimus.
  • Apmokant  už paslaugas rekomenduojame svečiams atsiskaityti banko kortelėmis, nenaudojant grynųjų pinigų.